Pada halaman ini anda akan menemui semua maklumat untuk perjalanan anda yang seterusnya dengan Connex: sambungan terbaik, destinasi, kaedah pembayaran, perkhidmatan yang disediakan dan ulasan pengguna!
Cara mencari tiket Connex anda
Pada CheckMyBus, anda akan menemui semua 9 laluan bas yang tersedia pada masa ini dari Connex, ke 6 bandar di seluruh dunia, dan anda boleh membandingkannya dengan syarikat dari semua syarikat lain yang terdapat di tapak web kami. Cuma masukkan tempat berlepas dan destinasi anda dalam enjin carian kami, pilih tarikh perjalanan yang diingini dan tentukan bilangan penumpang. Itu sahaja!
Anda juga boleh menyusun hasil carian mengikut harga, masa berlepas dan ketibaan serta tempoh. Gunakan penapis untuk mengecilkan hasil carian untuk bilangan pemindahan, perhentian khusus, pilihan pembayaran, peralatan, perkhidmatan ‘on-board’ dan banyak lagi. Cara ini memang cepat dan mudah untuk mencari tiket Connex anda.
Perkhidmatan on-board bas Connex
Di sini anda boleh melihat semua perkhidmatan yang anda akan dapati di dalam bas Connex:
Percuma
- Penyaman Udara
- Ruang tambahan
- Bagasi tangan
- Bagasi Percuma
Caj tambahan
- Minuman
- Bagasi besar
Kaedah Pembayaran untuk Connex
Di bawah anda akan menemui semua kaedah pembayaran yang diterima oleh Connex.
Soalan Lazim tentang Connex
Bagaimanakah saya boleh mendapatkan tiket termurah untuk Connex?
Anda boleh menggunakan enjin carian kami untuk mencari perjalanan termurah dari Connex dengan pantas dan mudah. Gunakan penapis dalam enjin carian kami untuk mencari semua perjalanan daripada Connex secara langsung.
Berapa hari lebih awal saya perlu menempah tiket untuk Connex?
Secara umum, jika anda menunggu terlalu lama, anda mungkin membayar harga yang lebih mahal untuk tiket bas anda. Kami di CheckMyBus telah menetapkan masa lalai untuk menempah tiket bas untuk Connex kepada sekitar 3 hari sebelum berlepas. Oleh itu, penempah yang awal biasanya dapat berjimat.
Bagaimanakah saya boleh menempah tiket saya untuk Connex?
Melalui CheckMyBus, anda menerima semua perjalanan daripada Connex. Jika anda telah menemui perjalanan yang sesuai untuk anda dalam senarai hasil carian kami, klik butang kuning untuk perjalanan masing-masing. Anda akan dialihkan ke laman web Connex. Di sana anda akan dapat melengkapkan tempahan anda.
Apakah kemudahan yang terdapat pada bas Connex?
Di dalam bas Connex anda akan menemui banyak perkhidmatan: tempat duduk boleh lipat, AC dan soket untuk mengecas peranti elektronik anda adalah yang paling biasa. Anda boleh mendapatkan gambaran keseluruhan semua kemudahan dan perkhidmatan yang ditawarkan di bahagian Kemudahan bas Connex.
Bagaimanakah saya boleh membayar tiket saya untuk Connex?
Untuk melihat kaedah pembayaran yang ditawarkan oleh Connex, sila lihat Kaedah Pembayaran untuk Connex. Sila ambil perhatian bahawa CheckMyBus hanya berfungsi sebagai perantara, pembayaran tiket dibuat terus ke Connex.
Bagaimanakah saya boleh menilai perjalanan saya dengan Connex?
Anda boleh menilai perjalanan anda dengan Connex melalui CheckMyBus dan berkongsi pengalaman anda dengan pengembara lain. Nilaikan Connex pada skala dari 1 * hingga 5 ***** dan beritahu orang lain tentang pendapat anda dengan Connex.
Berapa awal anda boleh mencari perjalanan bas dengan Connex?
Biasanya anda boleh menyemak atau menempah perjalanan bas kira-kira enam bulan lebih awal. Jika pembekal hanya menawarkan laluan secara bermusim, anda dialu-alukan untuk menghubungi CheckMyBus. Kami akan menyemak bila bas Connex yang tersedia akan berlepas untuk anda.
Bagaimanakah saya boleh membatalkan tiket bas saya dari Connex?
Dasar pembatalan Connex boleh berbeza mengikut kelas tiket, perjalanan individu atau kemungkinan promosi. Untuk menyemak sama ada anda boleh membatalkan tiket anda, kami cadangkan anda menyemak dasar yang dinyatakan semasa proses tempahan Connex. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang pembatalan dan penjadualan semula, cari Terma dan Syarat di tapak web syarikat.